Nowoczesne kanały reklamy to również Google

Nowoczesne kanały reklamy to również Google

Marketing internetowy rozwija się coraz szybciej i coraz bardziej efektownie. Możliwości reklamowania się w wyszukiwarkach czy na portalach społecznościowych stały się już tak popularne, że potrzebne są nowe kanały i sposoby na dotarcie do potencjalnych klientów. Ciekawą propozycję mają Google, które od lat znajdują się w czołówce nowoczesnych sposobów reklamowania.

Można się zareklamować na poczcie od Google

pozycjonowanieJedną z najlepiej znanych skrzynek pocztowych jest właśnie ta, którą stworzyli informatycy z Mountain View. Gmail, bo o nim mowa, jest bardzo przejrzysty, co dla wielu użytkowników okazało się właśnie strzałem w dziesiątkę. Wiele osób używa skrzynek pocztowych od Google, ale niekoniecznie zdają oni sobie z tego sprawę, że niektóra korespondencja jest niczym innym jak gsp Google. Jest to nic innego jak możliwość płatnego zareklamowania się przez firmy poprzez wykorzystanie skrzynek pocztowych. Reklama wyświetlana jest w postaci linków przypominających prawdziwe wiadomości e-mail. Co więcej, reklamy nie wyświetlają się użytkownikom przypadkowo i bez sensu. Są one dostosowane do treści mali przechodzących przez skrzynkę pocztową użytkownika. To nie oznacza, że ktoś czyta maile. Wszystko dzieje się automatycznie i oparte jest na algorytmach. W każdym razie można zareklamować się właśnie na poczcie Google i jest to obecnie jedna z wielu możliwości reklamowania się na rynku e-commerce. Podobnie jak reklamy w mediach społecznościowych, które działają zresztą na podobnej zasadzie. Warto tez korzystać z innych metod reklamy w internecie, więcej informacji na ten temat można zaleźć na blogu firmowym Pikseo.

Użytkownicy kont pocztowych bardzo często przeglądają również maile typowo reklamowe. Zwłaszcza, jeśli wyglądają jak prawdziwa korespondencja. Dla firm jest to nowoczesny kanał reklamowy, z którego warto skorzystać. Reklamowanie się poprzez linki i wiadomości na poczcie pozwala na dopasowanie swojej oferty do konkretnych użytkowników.

Dodaj komentarz

Close Menu